joi, 18 noiembrie 2010

Un nou inceput!!!

Saluty!

Sa nu care cumva sa credeti ca am uitat de voi,insa timpul imi permite din ce in ce mai putin sa stau la "barfe"...
Asa e aveti tot dreptul sa ne "ciufuliti" de mult n-am mai scris nimic despre noi,dar....venim in forta,ca na suntem don'soare,avem "doi nai" in traducere (doi ani) si avem niste nume ciudate pentru altii "Ana-Tio" -Ioana-Teodora si "Mia Iaia"-Maria Alexandra,suntem "tetitze minti"(fetite cuminti)

La noi in casa totul decurge cu rasete si voie buna,doar Teo e mai suparacioasa de fel si orice i-ai spune ea pune buzica si se smiorcaie,pe cand "bumflei"(Ale):)) e mereu cu zambetul pe buze,orice i-ai spune/face ea mereu rade,de asta e si mai "dordulie"

Despre pozne....ufff nici nu stiu cum sa incep,nici nu le mai stiu numarul ...mereu si mereu gasesc cate ceva cu care sa ma uimeasca...Acum vreo 2 zile mi-au dat jos toate cearceafurile din dulap si totul pt a face ele Bau...eu eram la baie spalat cateva hainute de la pupazatelor...cand aud ca ma striga "Mami bau tetelele"(mami bau fetele) cand ies din baie ia fetele de unde nu-s:)))ele erau bagate in dulap una la etaj,una la parter...va pun dovada sa ma credeti:)))
Astazi m-au intampinat cu o alta nazbatie,de data asta una cu palpitatii...noi hranim in fiecare dimineata porumbeii,le punem paine pe pervazul geamului iar in dimineata asta fetele mele au luat paine si s-au chinuit amandoua si ai tras un scaun in fata geamului care era deschis pentru aerisirea camerei,norocul a fost ca-n clipa aia am si intrat in camera cu micul dejun pregatit si am ramas masca caci fetele mele erau pe scaun si aruncau paine la porumbei si pasarele si cand le-am intrebat ce fac acolo raspunsul a urmat "papi mine pobeii i palelel"(papa paine porumbeii si pasarelele)....acum rad de intamplare dar mi-a stat inima-n loc cand le-am vazut:))

Fiind doua au inceput de pe acum sa dea vina una pe alta:)) daca fac cate ceva si intreb cine a facut automat raspunsul e sorsa nici decum persoana in cauza:))

Iata si dovada:))


Speram sa mai intram mai des si sa va tin la curent cu noile nazbatii ale piticelor mele.Pana data viitoare o zi buna tuturor!

Niciun comentariu: