vineri, 19 noiembrie 2010

Iubire mare

Din cand in cand printesele mele se mai si iubesc...se cearta ele mai mereu de imi scot peri albi,se lovesc,dar mai apoi cand le intreb "De ce ai dat in sorta?" vine si raspunsul "Pupa tzota"(pupa sorta) si merge iute sa ii dea pupa acolo unde a lovit-o,pupicul fiind urmat si de un "ata-ma"(iarta-ma in traducere) iar mie imi creste inima cand le vad cum se iubesc...
Spuneti voi nu te topesti dupa astfel de momente?
Mie una imi dau lacrimile si ma bucur enorm can le vad ca se mai si inteleg,se ajuta,se iubesc...
Cred insa ca doar mamicile ce au gemeni,sau ma rog cele ce au doi copii inteleg ceea ce zic...acum o inteleg pe mama care la randul ei a avut 3 copii la diferente de un an jumate,cand mereu zicea "parca nu sunteti frati,va bateti ca chiorii":))).....DA..... ma bufneste rasul dar sunt momente cand si eu le zic aceeasi replica strumfitelor,caci sunt zile cand nu fac altceva decat sa se certe/sa se bata...
Insa ma gandesc cu mandrie cand vor creste vor avea intotdeauna un ajutor una intr-alta...cel putin asta voi incerca sa le invat ,sa le ajut sa se aiba mereu ca surorile,mereu le zic,"uite mami,asa se ajuta surioarele","asa fac surioarele schimb intre ele"( la un obiect ce nu vrea sa-l imprumute si sora'sii)...eu una sper sa procedez corect si sa n-am regrete,dar timpul va fi in masura sa ne demonstreze de am gresit sau nu in educatia ce le-o voi da...

Niciun comentariu: